Heeft u een klacht?

Vanzelfsprekend doen wij er alles aan om aan uw verwachtingen te voldoen. Maar natuurlijk kan het zijn dat wij een keer te kort schieten.

In dat geval zullen we er alles aan doen wat binnen onze mogelijkheden ligt om het zo snel mogelijk voor u op te lossen.

Meld u klacht op info@onzeshops.nl

Vermeld bij uw klacht altijd even uw ordernummer en artikelcode als het gaat om een klacht over één van onze producten. Tevens graag even uw persoonlijke gegevens met uw telefoonnummer waarop u makkelijk te bereiken bent voor overleg. Wij nemen dan afhankelijk van de aard van de klacht zo snel mogelijk contact met u op per mail of telefoon maar altijd binnen 3 werkdagen.

Mochten we er samen niet uitkomen om voor u tot een passende oplossing te komen dan is het mogelijk uw geschil voor te leggen aan de Stichting Webwinkelkeur voor bemiddeling. Op de website webwinkelkeur.nlvindt u hierover onder het kopje consumenten uitgebreide instructies.

Tevens is het vanaf 15 februari 2016  voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”